Sponsormogelijkheden

Hoofdsponsor eerste elftal:
Alleenrecht om het bedrijfslogo op shirts, coachjassen en sporttassen te laten drukken. Het jaarlijkse bedrag is nader overeen te komen.

Shirtsponsoring van lagere elftallen en jeugd:
Kosten: aanschaf shirts met opdruk, plus een nader overeen te komen bedrag per jaar.

Bordsponsor:
Kosten: aanschaf bord (levering door de club verzorgd), plus een door de club vastgesteld bedrag per jaar.

Balsponsor:
Bij thuiswedstrijden van het eerste elftal.

Reclame pagina clubblad Oan ‘e Foet:
Afname van een kwart, een halve of een hele pagina reclameruimte in het clubblad wat 4x per jaar verschijnt.

Sponsoring van ‘speciale’ wedstrijden:
Specifieke sponsoring van bijvoorbeeld de jaarlijks terugkerende wedstrijd van Regioteam Rottevalle’.

Mocht u belangstelling hebben voor een sponsoractiviteit of prijsinformatie willen, dan kunt u terecht bij de onderstaande leden van de sponsorcommissie. De sponsorcommissie stelt zich ten doel het aantal sponsoren op peil te houden, dan wel uit te breiden. Daarnaast organiseert de commissie speciale activiteiten, zoals verkoopacties en loterijen.

Sponsorcommissie
Jelle Witteveen 06-51779083